Vanliga frågor

Registrering

Kan privatpersoner beställa från webbshoppen?

Nej, vi säljer uteslutande till företag från vår webbshop.

Kan man registrera sig för webbshoppen?

Ja genom att registera sif för webbshoppen.

Vad innebär GBT-certifieringen? Vilka fördelar finns med att vara en GBT-certifierat klinik?

Här hittar du all relevant information om GBT-certifiering.

Hur kan min klinik GBT-certifiera sig?

Här hittar du all information om GBT-certifiering.

Kan jag också beställa från webbshoppen om jag tillhör en icke-certifierad GBT-klinik?

Webbshoppen är öppen för alla kliniker i Sverige och kommer att öppnas upp till alla kliniker i Norden så småningom.

Vår klinik är GBT-certifierad och behöver hjälp med registreringen. Var kan vi vända oss?

Skicka ett e-postmeddelande med uppgifter om din fil till info@ems-nordic.se eller använd kontaktformuläret. Vi kommer att kontakta dig inom kort.

Vår klinik uppfyller alla kriterier för GBT-certifiering. Hur blir vi GBT-certifierade?

Skicka ett e-postmeddelande med uppgifter om din klinik till info@ems-nordic.se eller använd kontaktformuläret. Vi kommer att kontakta dig inom kort.

Order

Varför kan jag inte se priserna i webbshoppen?

Jag har glömt mitt lösenord / kan inte logga in.

Klicka på ”Glömt lösenord” och ange din e-postadress. Du kommer omedelbart att få ett automatiskt genererat e-postmeddelande med ett tillfälligt lösenord. Glöm inte att kontrollera alla din skräppost.

Vår tandvårdsklinik är GBT-certifierad och ligger utanför Norden. Kan vi också beställa från denna webbshop?

Denna webbshop är reserverad för GBT-certifierade kliniker i Norden. Vill du få information om de senaste nyheterna? Anmäl dig till vårt nyhetsbrev HÄR.

Betalning

När och hur får jag min faktura?

Du kommer att få din faktura via e-post direkt efter att du har lagt din beställning. När du loggar in kan du när som helst se din faktura under ”Mina beställningar”.

Jag har en kupong. Hur och var kan jag lösa in den?

Du hittar ett fält för att lösa in koden i orderöversikten i kundvagnen.

Leverans

Hur vet jag när min order är skickad?

Du kommer att få ett mail när din order är plockad och skickad. Du kommer då att få ett spårningsnummer.

Hur lång tid tar leveransen?

Vi skickar din order inom 48 timmar
Leveransen tar 1-3 arbetsdagar beroende på geografisk placering.

Reklamationer / Returer

Vad ska jag göra om de levererade varorna är defekta eller skadade?

Skicka ett e-postmeddelande med en detaljerad beskrivning av felet och/eller bifoga ett foto till info@ems-nordic.se. Vi kommer att behandla din begäran så snabbt som möjligt.

Jag gjorde ett misstag när jag beställde. Kan jag avbryta eller dra tillbaka min beställning före leverans?

Detta är inte möjligt av tekniska skäl. Vänligen acceptera leveransen och kontakta oss via e-post på info@ems-nordic.se efter mottagandet.

Jag har ångrat mig och vill returnera en vara eller hela beställningen.

Jag har ångrat mig och vill returnera en vara eller hela beställningen.

0
Rulla till toppen